I made this widget at MyFlashFetish.com.

18 December 2011

bl0g 0h bl0g ~

assalamualaikum ! hee~ letih nya hari ni .... 
nak update blog tapi tak tau nak update pasal apa ... tapi kena jugak update sebab ada orang suruh dia kata bosan tengok blog aku... haha~
>adeshh .. normal laa awk saie ni lelaki tak tahu bab-bab nak hias-hias ni.... hehe... tapi tak pe .. saie syg awak.. hehe..<





hari ni nak update pasal blog lah..
im just nak tahu macam mane nak chantekkan blog yerr ? 
aku pelik laa dengan sesetengah orang ni..
Follower dyeorang abah ramai nyer..
lepas tu banyak giler widget pelik2 dyeorang letak dkat blog dyeorang..
ish ish ish.... aku ape yang ada ? harammm... haha !
10 jelah Follower aku yang ada... :p


aku nak puji laa dengan sorang blogger nep..
follower dah lebih 2500 orang !!
giler tak ~ ? haha.. tah ape yang dia buat aku pun tak tahu laa..
nak tahu sape ? ni laa blog dier...
(http://www.syedgraphix.com/)


ni pulak blog pasal movie..
aku like giler laa dengan blog nehh..
asal ada movie baru je buleh tengok kat sini..
nak download pun bulehh...
terbaek terbaek terbaek..
Follower da lebih 1000 kot..
siapa-siapa nak tengok citer baru buleh laa tengok disini..
(http://mhomuvee.blogspot.com/)


haaa..sape minat karoake angkat kaki ?haha..
Follower dier baru 16..
tp aku suke sebab dier kreatif..
huhu..tah mane dyeorang dpat idea..
lepas ney tak payah nak keluar rumah
pegi karoake.. duduk je depan pc ni haa~
(http://solehkatana2.blogspot.com/p/karaoke.html)


ini laa blog paling aku benci tau !!
aku tak minat sebab background dier tah pape laa..
tak menarik langsung.. 
Follower tak sampai 10..
sedehh!!~
dah laa lagu tak sedap !!
eshh eshh eshh..
patot laa tade yang nak follow..
korang nak tau ke blog sape..
korang follow laa dier..
sian pulak aku tengok dier nehh..
(http://tinktonklaa.blogspot.com/)
korang follow laa yup..ksian dier..haha~

okelahh.. itu je yang mampu aku tulis.. bagi dier bace sikit...
hahah..okay~ 
gracias~

No comments:

Post a Comment

~foLLow's$~

kawan,sahabat dan member

kawan,sahabat dan member

One More Night